مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 13:202021-06-18سياسي

موج وارونه| ترفندهای رنگ و رو رفته دیگر در انتخابات جواب نمی دهد!


می روید صفحه فلان شبکه ماهواره ای را نگاه می کنید، از هر 20 تا پستی که الان گذاشته، ده تا، دوازده تای آن هشتک رأی بی رأی را دارند کار می کنند می خواهند مشارکت انتخاباتی را پایین بیاورند و مردم را سرد کنند.

- خبرگزاری فارس-گروه رسانه: میزگرد موج وارونه با موضوع جنگ شناختی و نقش آن در مهندسی افکار در رسانه ها در ایام انتخابات با مشارکت خبرگزاری فارس و رادیو گفت و گو برگزار شد.

در این میزگرد دکتر محمودرضا کبیری یگانه مدرس دانشگاه و کارشناس رسانه و محمد جوانی مدرس و نویسنده حضور داشتند که متن آن در ادامه می آید: ** آقای جوانی یک بخشی از کسانی که قرار است احتمالاً پس فردا پای صندوق های رأی بروند رأی اولی ها هستند و بخش زیادی از فعالیت رسانه ای مثبت و منفی، چه آنهایی که می خواهند رأی جلب بکنند و چه رسانه های ضد انقلاب که می خواهند مشارکت را کاهش بدهند و دعوت به عدم مشارکت بکنند، روی رأی اولی ها تمرکز کرده اند.

نظر شما درباره این موضوع چیست و به نظر شما به لحاظ رسانه ای چطور باید با رأی اولی ها برخورد شود؟ جوانی: این خیلی جای شکرش باقی است و جای افتخار دارد برای رأی اولی ها که برای اولین بار در سرنوشت کشور خودشان می خواهند سهیم باشند و قطعاً به دلیل اینکه سن و سال خیلی بالایی شاید نداشته باشند و تجربه و پختگی لازم را شاید نداشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج وارونه| ترفندهای رنگ و رو رفته دیگر در انتخابات جواب نمی دهد!

موج وارونه| ترفندهای رنگ و رو رفته دیگر در انتخابات جواب نمی دهد!